פליירים
טופס פניה
*שם
טלפון
דוא"ל
הערות

הדפסת פליירים - מחירון

הדפסת פליירים צבעונית דו-צדדית* על נייר כרומו 135 גרם איכותי:

תיאור המוצר מידה בס"מ 1,000 יח 2,000 יח 5,000 יח 10,000 יח 15,000 יח 20,000 יח פעולה
  פליירים A6 14X10 229 249 259 369 599 699 בצע הזמנה*  
  פליירים שליש A4 9X20 259 339 349 599 699 959 בצע הזמנה*  
  פליירים A5 במבצע 14X20 259 359 369 699 959 1,199 בצע הזמנה*  
  פליירים חצי A4 לאורך 10X27 259 359 369 699 959 1,199 בצע הזמנה*  
  פליירים שני שליש A4 18X20 449 499 699 959 1,199 1,650 בצע הזמנה*  
  פליירים A4 20X27 499 599 699 1,199 1,649 2,099 בצע הזמנה*  
  פליירים A3 27X40 799 899 1,199 2,099 2,879 3,499 בצע הזמנה*  

*אלף יחידות זה צד אחד בלבד! המחירים אינם כוללים מע"מ. עיצוב גרפי ומשלוח כרוכים בתוספת תשלום. צור קשר עכשיו לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.

הדפסת פליירים צבעונית דו-צדדית* על נייר כרומו 170 גרם איכותי:

תיאור המוצר מידה בס"מ 1,000 יח 2,000 יח 5,000 יח 10,000 יח 15,000 יח 20,000 יח פעולה
  פליירים A6 14X10 280 290 300 450 700 800 בצע הזמנה*  
  פליירים שליש A4 9X20 325 350 400 750 800 1,100 בצע הזמנה*  
  פליירים A5 במבצע 14X20 325 400 450 800 1,100 1,400 בצע הזמנה*  
  פליירים חצי A4 לאורך 10X27 325 400 450 800 1,100 1,400 בצע הזמנה*  
  פליירים שני שליש A4 18X20 650 700 750 1,100 1,500 2,000 בצע הזמנה*  
  פליירים A4 20X27 700 750 800 1,400 1,950 2,700 בצע הזמנה*  
  פליירים A3 27X40 1,200 1,300 1,400 2,500 3,500 4,500 בצע הזמנה*  

*אלף יחידות זה צד אחד בלבד! המחירים אינם כוללים מע"מ. עיצוב גרפי ומשלוח כרוכים בתוספת תשלום. צור קשר עכשיו לקבלת ההצעה המשתלמת ביותר עבורך.

פליירים / הדפסת פליירים במבצע הכי זול בארץ! 5,000 פליירים A6 דו צדדי רק 259 ש"ח, הדפסת פליירים 5,000 A5 דו צדדי צבעוני רק 369, 10,000 רק 699, 20,000 רק 1199. הדפסת פליירים היא שיטת פרסום שעובדת! פרסום באמצעות פליירים מודפסים מתאים לכל עסק, קטן כגדול, והעלות של הדפסת פליירים היא כה נמוכה שכל עסק שלא מדפיס פליירים פשוט מפסיד! אצלנו תקבלו הדפסת פליירים במחירים הנמוכים בענף, מבלי להתפשר על איכות ההדפסה וחומרי הגלם. הפליירים שלנו מודפסים בצבע מלא משני הצדדים על גבי נייר כרומו מלוטש ואיכותי ביותר, וזאת על מנת להבטיח שהגרפיקה והתמונות הצבעוניות יצאו באופן מושלם בתהליך ההדפסה. פליירים שיודפסו ויעוצבו באופן מקצועי שתופס את העין ומסקרן את הלקוח, יוכיחו עצמם ויגרמו ללקוחות פוטנציאליים לפנות אליכם. אנו מציעים סוגים שונים של הדפסת פליירים, הפליירים הנפוצים ביותר הם פליירים בגודל 14/20 או 10/27 ס"מ, אך ניתן להזמין הדפסת פליירים מכל סוג וגודל, וגם פליירים מתקפלים המכונים ברושורים, פליירים עם חור לתלייה על ידית הדלת (המכונים "תלי-דלת"), פליירים עם קיפול לשונית שיבלוט החוצה מחוץ לתיבות הדואר ועוד.. אנו נשמח לתת ייעוץ והמלצות לכל השיטות שיהפכו את הפליירים לבולטים ומעניינים יותר, שימלאו את מלוא הפוטנציאל ויביאו אליכם לקוחות חדשים ועלייה במכירות. אנו מציעים גם שירותי עיצוב גרפי מקצועי עבור פליירים, שיבוצעו ע"י צוות הגרפיקאים המוכשרים שלנו. אל תתפשרו ובחרו רק בעיצוב גרפי מקצועי! לנו, הכלים ליצור עיצוב גרפי לפליירים שיהיה לא רק נעים ואסטטי אלא גם שיווקי, בולט, כזה שמשדר את המסר בצורה ברורה ויוצר תדמית של עסק אמין ומקצועי. באמצעות עיצוב גרפי נכון תצליחו להגיע את קהל היעד הספציפי, וליצור תדמית שיווקית איכותית שתהיה מנוף להשגת יעדים. פנו אלינו בכל הקשור להדפסת פליירים!

הדפסת פלירים - מתחייבים למחירים הזולים ביותר בארץ! מצאתם הדפסת פליירים ביותר זול במקום אחר? צרו קשר עכשיו, ספרו לנו ותקבלו הנחה נוספת! כי אצלנו בדפוס לי-פרינט אנו מתחייבים למחירים זולים, שירות ברמה ואיכות ללא פשרות!

הדפסת פליירים צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 170 גרם איכותי:

הדפסת פליירים לרוב מתבצעת על נייר כרומו 135 גרם. זהו נייר מלוטש המספק תוצאה איכותית ביותר בהדפסה צבעונית, והוא מושלם להדפסה של תמונות, רקעים צבעוניים וכל שטח המלא בצבע. הדפסת פליירים על נייר כרומו 135 גרם יוצאת מדוייקת וברורה ביותר גם בהדפסה משני צידי הדף. בהדפסת פליירים, אין הרבה משמעות למשקל הנייר מבחינת הלקוח שיקבל את הפרסום, ואינו שוקל את הנייר. אך יש משמעות מעטה לעובי הנייר, וזה כמעט זהה בין ניירות 135 לבין 170 גרם. הדפסת פליירים על נייר 135 גרם יהיו מספקים בהחלט והלקוחות שלכם לא ירגישו בהבדל אם תבחרו להשקיע כסף נוסף בבחירה של הדפסת פליירים במשקל 170 גרם. חשוב לקחת בחשבון כי בהדפסת פליירים עדיף לבחור בהדפסה של כמות גדולה יותר, כדי להפוך את מסע הפרסום בפליירים ליעיל ומשתלם ככל הניתן. הלקוח שיקבל את הפלייר בדרך כלל לא ירגיש בהבדל, שכן פליירים 135 גרם הם פליירים איכותיים ביותר בעובי מספק בהחלט (דומה לעובי שטר של 200 ש"ח). אנו בדפוס לי-פרינט מסוגלים לתת מענה עבור הדפסת פליירים מכל הסוגים ועל כל נייר שתבחרו, אומנם מניסיוננו אנו ממליצים לבחור דוקא בהדפסת פליירים על נייר כרומו 135 גרם, וזאת למען הלקוח שיקבל את אותו האפקט מבחינת הפרסום, ובעלות המינימאלית ביותר.

פליירים תלי דלת (עם חור לתליית הפלייר על ידית הדלת) בהדפסה צבעונית דו-צדדית על נייר כרומו 135 גרם איכותי:

פליירים המכונים תלי-דלת הם פליירים מוארכים, לרוב במידה של 10/27 ס"מ, אשר לאחר ההדפסה עוברים תהליך נוסף של חיתוך מיוחד בשטאנץ היוצר חור בקוטר של כ-6 ס"מ בחלק העליון של הפלייר, ומאפשר את תלייתו על ידית הדלת. העלות של הדפסת פליירים תלי דלת הינה גבוהה במעט מעלות הדפסת פליירים רגילים, וזאת בשל התהליך הנוסף שעליהם לעבור. בנוסף, החלוקה על גבי ידיות הדלתות הינה מורכבת יותר מחלוקה רגילה לתיבות הדואר, שכן יש צורך לעלות ולהגיע לכל דלת במקום לפזר את כל הפליירים במרוכז אל תוך תיבות הדואר של הבניין. ואמנם, לעיתים קרובות הפצה של פליירים תלי-דלת הינה יעילה יותר מהפצה של פליירים רגילים. וזאת בשל העובדה הפשוטה כי כל מי שיקבל פלייר על ידית הדלת שלו יהיה חייב לקחת את הפלייר לידיו, וברוב המקרים יכניס אותו לביתו ויעיין בפרסום. בחלוקה לתיבות דואר לעיתים קורה מצב של ריבוי פליירים בתיבה אחת, וכך אתם בעצם נמצאים בתחרות על תשומת לבו של הלקוח, ואם הפרסום לא יראה מעניין מספיק בשניה אחת של רפרוף, הפלייר שלכם יגיע יחד עם שאר הפליירים אל פח האשפה שנמצא בסמוך לתיבות הדואר, ומיועד בדיוק למטרה זו. במקרה של הדפסת פליירים שנתלים על הדלת אין לכם תחרות. קרוב לודאי שהפלייר שלכם יהיה היחיד שיתקבל אצל אותו לקוח באופן זה, וגם אין לו פח אשפה קרוב שקורא להשלכת הפליירים לפח, לכן ברוב המקרים פליירים שיתלו על ידיות הדלתות יזכו להכנס אל תוך ביתו של הלקוח הפוטנציאלי, ובכך יעלו הסיכויים שזה יעיין בתוכן השיווקי שהנכם מציעים ויפנה אליכם בעקבות הפרסום. בעת תכנון העיצוב הגרפי של פליירים תלי דלת חשוב לקחת בחשבון את מיקום החור, לכן מומלץ להתייעץ איתנו בטרם תחילת עבודת העיצוב. נשמח לייעץ לכם בכל הקשור למידות האפשריות ולמגבלות העיצוב של פליירים תלי דלת. צרו קשר עמנו וקבלו הצעת מחיר משתלמת עבור הדפסת פליירים תלי דלת.

קיפולים עבור פליירים:

פליירים מתקפלים מכונים פעמים רבות ברושורים. אלו פליירים יוקרתיים יותר, שמהווים מעין חוברת קטנה בעלת מספר עמודים, בעלת שער קדמי (שיכיל לרוב תמונה וכותרת אשר יזמינו את הקורא לעיין בתוכן הפלייר), עמודי תוכן פנימיים ושער אחורי (עליו יופיעו לרוב פרטי יצירת הקשר עם בית העסק). יצירת פלייר בעל מספר עמודים מאפשר חלוקה של התוכן באופן נוח לקריאה, ולכן הדפסת פליירים מתקפלים מומלצת למי שמעוניין להדפיס תוכן רב, למשל במקרים של תפריטי משלוחים של מסעדות, מפרט של חוגים שונים במתנס ועוד. בכל מקרה של תוכן רב עדיף לבחור בפליירים מתקפלים שיהפכו את חווית הקריאה של הלקוח הפוטנציאלי לנוחה וקלה יותר, ובכך תעלו את הסיכוי לזכות באותו לקוח, מאחר ודף גדול עם הרבה טקסט לא ממש מזמין לקריאה וברוב המקרים הלקוח יתעייף מראש ויוותר על קריאת התוכן. פליירים מתקפלים הם לרוב פליירים בגודל A4 או A3 המתקפלים לחצי (פליירים בעלי שני כנפיים), או מתקפלים לשליש (פליירים בעלי 3 כנפיים). כמובן שניתן להזמין פליירים מתקפלים בגדלים שונים ובצורות קיפול שונות, לפי בקשת הלקוח. פליירים A4 המתקפלים לשליש הם פליירים שמתאימים להכנסה לתוך מעטפה סטנדרטית, ולכן מתאימים ביותר עבור עסקים המעוניינים לחלק את הפלייר בתוך מעטפות או לשלוח בדואר עלון מידע או פרסום לכל לקוחותיו. סוג נוסף של פליירים מתקפלים, הם פליירים מוארכים (לרוב במידה של 10 על 27 ס"מ) אשר עוברים קיפול בחלק העליון של הפלייר, וכך נוצרת מעין לשונית שתציץ החוצה מתוך תיבות הדואר ותקרא לעוברים והשבים להתעניין בתוכן הפרסום. פליירים מסוג זה הפכו לפופולארים מאוד בשנים האחרונות, ואין זה מפתיע משום שפליירים כאלו הם מוצלחים ויעילים במיוחד. על גבי הלשונית מדפיסים כיתוב או אפילו תמונה שתגרום לסקרנות ותעלה את הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים יעיינו בתוכן הפלייר. בנוסף, הלשונית מונעת מהפלייר ליפול אל תוך התיבה ולהעלם שם למשך זמן רב עד שהלקוח יבחין בקיומו. הפצה של פליירים עם לשונית שתציץ מתיבות הדואר תגרום לפרסום שלכם להיות בולט ומרשים, כזה שכל מי שיעבור ליד תיבות הדואר לא יוכל להתעלם ממנו.

איך לגרום לפליירים שלכם להצליח:

פליירים, או בשמם העברי - עלונים, הם הם דפי פרסומת מודפסים המחולקים לקהל הרחב במטרה לקדם מכירות ולצבור לקוחות חדשים. מה הגורמים להצלחת הפרסום בפליירים וכיצד נגרום ללקוח להתעניין בפרסום שלנו ולא להשליך את הפליירים לפח? למרות מה שנהוג לחשוב, לא עובי הנייר ולא מחיר ההדפסה יהיו אלו שיקבעו אם הפליירים יהיו משתלמים ויעילים פחות או יותר. פליירים מוצלחים נובעים מתכנון נכון של מסע הפרסום בשלושה תחומים: עיצוב גרפי, תוכן הטקסט ואזור החלוקה של הפליירים. חשוב מאוד להקדיש מחשבה בכל אחד משלושת השלבים האלו, ולא להמעיט בערכם. עיצוב גרפי של פליירים קודם כל חייב להראות מקצועי, ושנית חייב להיות מקורי ומעניין, כזה שיסקרן את הלקוח להביט בכיתוב, ולא שיראה כמו עוד פלייר משעמם ובנאלי. עיצוב מעניין ומקורי נובע מאלמנטים רבים, ביניהם גודל וצורת הפלייר, תמונה מסקרנת, שימוש בצבעים ורקעים שיתפסו את העין, הדגשה של הכותרת וחלוקת הטקסט באופן נוח לקריאה. חשוב שהפלייר לא יראה עמוס אלא נקי וקל להבנה. לאחר שסיקרנו את הלקוח הפוטנציאלי עם עיצוב מקורי הוא ניגש לקרוא את הכיתוב. כאן מגיע שלב התוכן שהוא יהיה בעצם זה שיקבע אם הלקוח ישתכנע ויצור עמכם קשר. התוכן חייב לפנות באופן שיעניין את הלקוח, למשל כותרת המהווה פנייה אישית בצורה של שאלה לרוב תגרום ללקוח לייחס את נושא הפלייר לחייו האישיים ולהתעניין לקרוא את שאר הכיתוב. המשך הטקסט השיווקי חייב להכתב באופן מחושב. מצד אחד על הכיתוב להיות מנוסח באופן מקצועי ולא חובבני, ומצד שני לא להיות בשפה גבוהה מדיי שכן לרוב פליירים מחולקים לקהל הרחב וכבעלי עסקים הנכם מעוניינים להגיע לכמה שיותר לקוחות, מכל שכבות האוכלוסיה, ולכן על תוכן הפליירים להיות ברור ומובן לכל אחד שיקרא אותו. אם קהל היעד אליו מיועד הפרסום מוגדר וברור, למשל בני נוער, הקפידו שניסוח הכותרת והטקסט ידברו אליהם בגובה העיניים. אל תעמיסו בכמות הטקסטים שתדפיסו על גבי הפליירים. פלייר שנראה עמוס בטקסט מעייף את הקורא עוד לפני שהתחיל לקרוא, ולרוב הוא לא יקרא את כל הטקסט, מעניין וחשוב ככל שיהיה. לא צריך לפרט את כל המידע שיש לכם לגבי השירות או המוצר שהנכם מציעים. חשבו על מספר נקודות החשובות ביותר, אלו שבאמת מייחדות את העסק שלכם ומבליטות אותו מעל המתחרים. תגרמו ללקוח להתעניין וליצור עמכם קשר לשאלות נוספות. חלקו את הטקסט לפסקאות קצרות שיהיו ברורות ונוחות לקריאה, הכניסו כותרות לפני הפסקאות שהלקוח יוכל להתמצא בקלות בתוכן ולהבין במה מדובר. השלב האחרון של כל מסע פרסום בפליירים הוא החשוב ביותר - אזור החלוקה של הפליריים. שלב זה הוא חשוב ביותר כי לא משנה כמה שהעיצוב והתוכן של הפליירים יהיו מוצלחים, אם לא תחלקו אותם באזור הנכון שרלוונטי לגבי קהל היעד של העסק, לא תראו תוצאות. לרוב כדאי לחלק את הפליירים באזור המגורים הקרוב לבית העסק, אך כמובן שהדבר תלוי בקהל היעד. למשל, פליירים הפונים לבעלי עסקים עדיף לחלק במשרדים ובאזורי תעשיה ולא בשכונות מגורים. חשבו מראש מיהו קהל היעד שלכם והיכן תוכלו למצוא אותו, על מנת להפיק את מלוא הפוטנציאל מהדפסת פליירים פרסומיים.